tisdag 28 oktober 2014

En mycket gammal spegel -och TACK!


Men åå vad ni är goa! Tusen tack till er som skrivit så fina grattis-hälsningar! Jag hade en jättebra födelsedag. Blev överraskad med hela tre (!) blombud. Så nog kände jag mig firad allt! NU kan jag äntligen lämna min födelsedag bakom mig. Nu har jag blivit firad i snart ett helt år, och är såklart jättetacksam....men nu räcker det *s*....


Nu pågår förberedelserna för fullt inför fredagens halloweenfest/maskerad -här hemma- med goda vänner! Samt jobb och så en anställningsintervju på det *nervös* Så det är full rulle!

Igår köpte jag även årets första hyacinter, så jag ska försöka fota dem senare idag.
På bilderna idag får ni se en mycket gammal och krackelerad spegel, som jag tagit fram. Jag fick den för längesen av mamma. Vi hörs snart igen!


Kram Linda



Inga kommentarer: