torsdag 15 augusti 2013

Mina biblar


Sitter på jobbet, och det är väldigt lugnt. Så då passar jag på att göra ett inlägg.



Här ovan på pianot ligger mina kära "biblar", eller som de egentligen heter: Jeanne D Árc Living. Det känns riktigt roligt att ha vartenda nummer från det att det första kom ut för ett par år sedan (?) Sen kan ni ju se var förstoringen på barnen nu hamnat ;) En annan dag ska jag visa vart de andra mindre canvastavlorna hamnade. Min 16-årings kommentar var dock lite typisk...de (barnen alltså) fick nämligen mindre canvastavlor än den på mig och delfinen (sen Turkiet), påpekade hon...att vi har en MEGASTOR bild på alla barn -som ni kan se ovan- DET hade hon visst förträngt *hrmpf*

Sen måste jag visa min lilla gubbe som nu gett upp och fått lov att ta till hjälp av läsglasögon då han ska pillra/läsa etc På bilden nedan kopplar han med lite el...Han har LÄNGE behövt dem, men vägrat använda av ren stolthet. Men är man snart 50 år (läs 48 år) *blink, blink*, så kanske man måste acceptera att synen försämras?....



Avslutningsvis delar jag med mig av en lånad bild från blocket på ett skåp som totalt kastade mig raklång mot golvet av kärlek....


Men tyvärr var det redan sålt :( Lika bra det, då vi egentligen inte har plats ;)

Nej, nu börjar snart reprisen på Ernst, äntligen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra "biblar" :)
Wow...Så snyggt skåp - Vill ha!
/Fredagskram Annmi