tisdag 16 april 2013

Plättarna i luften dras mot ljuset


Se på bilden ovan hur plättarna i luften växer och drar sig mot ljuset, otroligt egentligen....


Den vill nog hellre bo i ett fönster? ;)

Jag är så spänd för mina två äldsta barns skull just nu. Dels inför sonens uppkörning/teoriprov (vad gäller körkortet), och dels för att det är så spännande och tålamodsprövande att få invänta och se 16-åriga dottern planera inför den kommande balen (då hon går ut 9:an) Igår kom klänningen med stort K hem, och hon var fin i den. Vi studsade av lycka både hon, jag och hennes syster då den packades upp :) Men jag har fått stränga order av henne att inte visa bilder på den här eller på facebook - än ;)

Vi (läs jag) var väldigt skeptisk till att beställa över nätet, då jag var rädd att den inte skulle motsvara hennes förväntningar, eller bli felsydd etc. Men vi tog alla hennes mått och fyllde i, hur enkelt som helst. Och MYCKET billigare kom vi undan också genom att göra på detta viset (även om det var mormor och morfar -dvs mina föräldrar- som sponsrade) Hemkörning till dörren ända från Hong Kong dessutom -och den satt som ett smäck på henne :)

Naturligtvis får ni se bilder -sen då det är dags för bal :) Först!

All fokus på sonen och hans körkort!



Inga kommentarer: