måndag 1 april 2013

Min dag -annandag påsk


Idag följde jag med Anders och sonen ut då de övningskörde. Jag passade då på att köpa lite penseér till trappen ute -äntligen :)


En penseé fick även pryda matrumsbordet. Vi var även in på Biltema en sväng i ett ärende, och vid kassan kunde jag INTE motstå denna lilla sko...Jag vet inte om det är kvinnligt att älska miniatyrer? JAG gör då det, med tanke på mitt dockskåp...(för er som inte sett det, så finns det bilder under fliken Dockskåpet längst upp på sidan)


Skon doftar ljuvligt, så den fick sin plats inne på toaletten ;) Jag antar att den är till för att ha i bilar istället för en s k doftgran....billig var den i a f 30:-, och liten... :)

Äldsta dottern håller i skrivande stund på att sy sig en väska till våran resa, tror allt hon har lite resfeber ;) ?


Så bjuder jag er på en bild av hur det ser ut just nu här i Hagbackens trädgård...Än är det snö kvar, men förhoppningsvis inte så länge till?


Och så en bild på mannen nr 1 i mitt liv- sonen <3


Imorgon blir det intensivkurs i körkortsutbildning för den mannen -SOM han längtat :)

NU ska jag spela kort med min sjuka 12-åriga dotter Ida....


Inga kommentarer: