måndag 26 november 2012

Veckan som kommer



Ska försöka lista upp min kommande vecka, och då lista det som jag VILL/MÅSTE göra. En sak (minst) per dag förutom alla vardagliga sysslor....


  • Måndag: Se filmen Call girl på bio med Anders och äldsta dottern. Måla piano
  • Tisdag: Plocka dikesgranar, lingonris och göra kransar samt pynta
  • Onsdag: Ta-reda-på-stora-tvätt-hög-dagen (rent som lortigt), byta sängkläder
  • Torsdag: Baka pepparkakor, lussebullar med barnen
  • Fredag: Adventspynta
  • Lördag: SLÖA/MYSA då vi är barnlediga? ;)
  • Söndag: Röja i garaget, in med trädgårdsmöbler etc


Känns som en helt OK vecka, faktiskt :) Jag ska samtidigt sova LÄNGE på morgnarna, och stänga av telefonerna då jag inte vill bli störd. Lyssna på julmusik, spela piano, njuta av lediga kvällar tillsammans med barnen och pussa på/kela med mina katter. Där emellan ska jag inte planera in NÅGOT annat under hela veckan (skulle kunna göra ett undantag för ett loppisbesök då eller två *ler*)! Nu vill jag ha en riktig EGO vecka HEMMA på Hagbacken...Har längtat efter det ända sedan vi kom hem från Egypten för två veckor sedan. Hoppas ni också får en bra start på veckan, bästa läsare!




Inga kommentarer: