tisdag 20 november 2012

Kransar och tårtor


Mina gamla kransar i plast får hänga med ett tag till....


Och i år hamnade de här på detta skåp. De kommer att skymmas så småningom då granen ska få ta plats framför skåpet sedan (är det tänkt= översättning: JAG har planerat det)


Hörrni, jag vill passa på att göra lite reklam och så klart tipsa er om en av mina kusiners konstverk till tårtor! Jag gjorde ett litet collage nedan med några av de superfina tårtorna som hon har bakat, alldeles på egen hand (en omöjlighet i mina ögon) Dessutom är hon helt självlärd...




Visst är hon duktig? Hon gör så klart även tårtor på beställning. Intresserad? Klicka dig då in HÄR till hennes blogg. Hennes mailadress finner du även här : strosselochpasteller@gmail.com Hon bor -liksom mig- i Borlänge, Dalarna :)




Inga kommentarer: