fredag 18 november 2011

Väggen i sovrummet

Så här ser ena väggen ut i sovrummet just nu.

Jag har fått för mig att det ska vara lite mer enkelt och avskalat :)

De senaste SEX dagarna har mina inlägg varit schemalagda. SÅ skönt att veta att det rullar på av sig självt ibland, så kan man koncentrera sig på lite annat...inte "bara" datorn menar jag ;) I fortsättningen ska jag ÅTERIGEN FÖRSÖKA att blogga varannan dag som mest. Tråkigt för de av mina läsare som jag vet startar morgonen med att besöka min blogg (vilket jag verkligen uppskattar)

MEN, till ER kan jag tipsa om alla andra fina bloggar som finns att besöka! Längst ner på min sida till höger har ni en hel lista med nya inlägg som uppdateras hela tiden. Bara att klicka sig fram där och sen kanske skaffa sig egna, personliga favoriter ;)





2 kommentarer:

Livingroom sa...

Här försöker jag oxå få det lite avskalat men det är lättare sakt än gjort då jag hittar så fina saker på loppisar hela tiden...; ). Hoppas du har en fin helg

Tinas bo sa...

Avskalat ser sååå fint ut!! Hos andra!! hehe
Jag KAN INTE det!!
Hittar så mycket fint som jag bara inte kan motstå!!!
Men jag har skurit ner drastiskt på julpyntet sen förrförra året.. alltid något!! hihi
men nu har jag ju hittat så mycket nytt fint igen!! suck :))

Ha en mysig helg gumman
Kramis Tina