söndag 1 maj 2011

Våran dag :)

Idag har vi haft fullt upp :) Började dagen med loppis 09.00.....Inga fynd fann jag, men denna lampa nedan för 30:- var ju i o f s inte fel :)

Har ju en likadan sen förut- fast grå....tycker så mycket om dem :)

Sen har vi röjt ute och storstädat garaget...skönt att få det gjort!

Efter städandet blev vi lite slöa.....

En del mindre, andra mer ;)

Sen avslutade vi dagen med en tur till Fäggeby...där det årligen firas med majbrasor & fyrverkerier längs med älvkanten på sista april....Nedan har ni min bonusdotter :)

Och t o m sonen fick vi med oss, samt hans kompis.....

Jag hade aldrig varit där förut, och riktigt vackert var det.....

Kallt och blåsigt var det, men sagolikt vackert.....

Vi hade "första parkett" från bron där vi trängdes med en hel del andra....Både jag och dottern fotade hej vilt... ca 600 bilder :P

Detta "vattenfall" var magiskt....

En hel del fyrverkerier lyste upp himlen och det gick susningar bland publiken......

Har ni orkat titta igenom allt ända ner hit, så önskar jag er en fortsatt trevlig helg!

Själv kan vi inte lägga oss än, då det var full fest här hemma då vi kom hem. Anders äldsta son på 20 hade dragit hit ett stort gäng kompisar...och de håller låda än :)



2 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hej!!!
Så mycket fina bilder du visar idag!!!!!
Roligt att se bild på dej!!!!
Ni verkar ha haft en fin Valborg!!!!
God fortsättning!

Kram Kathrine

Flodagatan sa...

Otroligt vackra bilder..
Hoppas ni får en lika underbar dag idag. Och då speciellt 20åringen *fniss* han kanske är lite "tung i huve"

Jag var oxå på loppisen igår och gjorde lite fynd till barnen. Men inget till mig själv. Biltema ska ha Loppis den 28 Maj och sen ska Knuten ha Loppis den 14-15 Maj då gör jag mig en rövare igen..

Ha en riktigt skön dag..