måndag 9 maj 2011

Och mera.....

Jag börjar lägga in lite bilder nu på saker jag har tänkt sälja. Sakerna säljes i befintligt skick, och vissa skickas INTE (skriver det i s f under bilden) Porto tillkommer om de ska skickas. Betalning sker till mitt bank-konto, och DÄREFTER skickas varan. Vid intresse får ni maila mig på sommar_o_solsken@hotmail.com. Priserna kan ibland anses som höga, men jag lägger mig oftast UNDER de priser jag har betalat för sakerna....Kom ihåg att alla bilder går att förstora genom att klicka på dem :)) Håll koll, för jag lägger under em/kvällen ut ca 50 bilder ;) Se tidigare inlägg för fler loppis-prylar ;)

Tennglas 4 st. Säljes för 150:-

Fattigmans-ljusstake (liten) Säljes för 50:-

Gammal kött-termometer. Säljes för 40:-

Får på fyra hjul. Nyproduktion. Säljes för 75:- Såld De vita ljusstakarna i porslin nedan säljes tillsammans för 60:-

Inga kommentarer: