måndag 5 mars 2018

Drömmen om ett spabad

Hej igen!

Nu är längtan efter våren stor, eller hur? Vi har så enormt mycket snö här i Dalarna, så sommaren känns väldigt avlägsen. Men det ger ju desto mer tid till planering av sommarens trädgård. Det är ju alltid bra! Vi har en pool ute i trädgården som står ovan mark, och som inte är det vackraste jag sett. En av mina högsta önskningar, är att kunna ha en nedgrävd, RIKTIG pool i trädgården. För jag älskar verkligen att bada! Tänk er att kunna dyka ner i en stor och härlig pool i sin egen trädgård? Eller varför inte göra bomben? (hi hi) En pool som har bra uppvärmning och som lätt hålls ren. Här nedan ser ni en jättefin pool, som jag är bra sugen på.


Och vad vore väl inte bättre än att kunna ha möjligheten till att ta ett skönt bastubad då det börjar skymma? Vi har en superliten bastu, som vi knappt använder då den är belamrad med bråte. Men denna bastu nedan skulle garanterat få vara fri från skräp. Till denna skulle man gärna bjuda hem en och annan bekant, också.


Det jag drömmer om allra mest, dock....är ett spabad ute. Ett spabad med plats för många, där man kan ställa in i förväg vilken temperatur det ska vara då man kliver i. Det vore verkligen inte dumt nu då vi har cirka minus 10 grader och massor med snö...tänk vilken härlig känsla, att kunna gå ut -dag som natt- för att ta ett varmt och skönt bad under bar stjärnhimmel.

Drömma måste man få göra, och drömmar är ju till för att förverkligas också. Så vi får se framöver om någon av mina drömmar slår in. Jag har suttit inne på Rubinpool och drömt mig bort.

Ses snart igen!



Kram Linda






Inga kommentarer: