måndag 25 april 2016

Dags att ta farväl?....




Hoppas ni alla får en bra fortsättning på den nya veckan. Själv har jag allvarliga funderingar på att lägga ner denna blogg. Jag har valt att -äntligen- lägga min tid på så mycket annat än inredning och/eller datorn. Förändringarnas tid råder. Både till det positiva och det negativa hållet. Jag startar knappt datorn längre om dagarna. Och tanken på att fotografera här hemma försvinner allt mer...Jag har trots allt nu bloggat (nästan varje dag) i åtta år.

Men.

Jag har många gånger tidigare sagt att jag planerat att sluta blogga (men inte klarat av det) Dock har jag aldrig känt det så starkt som jag gör nu? Jag har dessutom tappat bloggläsare...vilket gör mig än mer beslutsam att det nog är det rätta- trots allt?

Jag ska i vilket fall ta mig en LÅNG funderare på det. Ta hand om er tills vi ev hörs igen!











5 kommentarer:

Puschkalina sa...

Dear Linda, I love your blog and all the lovely things you show us♥ May be you write not so often a post? Sometimes I also think to close my blog.. But it is nice to be a part of bloggerland:-) I hope you stay, wish you a lovely week, best wishes puschi♥

Marie maräng sa...

Hej Linda!

Jag förstår att livet ändras och andra prioritering sker. Jag skulle verkligen sakna dina vackra bilder från ditt vackra hem om du slutar!
Det är alltid tråkigt när besökare avtar och kommentarerna blir få... men ibland kan det bero på en tillfällig svacka kanske.

Jag vill och önskar att jag skulle hinna med min blogg, men tid är en bristvara för mig och jag hoppas hela tiden att det snart skall finnas mer av den varan. Jag försöker titta in hos er andra men hinner inte alltid och därför ej heller lämna en liten hälsning :(

Hoppas att du inte slutar för gott!

Kram på dig!
Marie

Carina sa...

Neeeej.....gud va tråkigt, sluta inte snälla men ta det bara i din takt och när du känner lusten att kanske kika in och kanske skriva lite så gör det först och främst för din skull (och liiiite för min också...) :)
Kramar Carina / Hjo
kattarsel@live.se

Anonym sa...

Å neej! jag som just hittat hit.Förstår att du har annat att göra och jag har ju hela bloggen att gå tillbaka i Lycka till!! Mvh Åsa

Ms Bingles Vintage Christmas sa...

Dear Linda, please don't shut down your blog! I just found it...and...I am in LOVE! Your home is just wonderful! I am so excited and cant wait to read your "back" posts! I have been leaning more and more to painting everything white in my home...but, I just haven't had the nerve. Looking at your posts...just makes me want to jump in and do it! I guess you have been doing this for awhile... You are such an inspiration! Thanks for blogging! Leticia