måndag 25 januari 2016

Sovrumsglimtar







Nu var det dags för några blixtbilder från källaren. Ett gammalt inlägg som har väntat på att få publiceras LÄNGE. Men det är sig likt där. Bara ett par skåp som har fått byta plats.

I några av de loppisfyndade ramarna står bl a ett par varsina sms som jag och Anders skrev till varandra då vi var nykära. Men otroligt nog (??), så älskar jag honom mer och mer för varje dag. Då jag har hört folk säga så förut, så har jag inte trott att det varit möjligt. Men nu har jag fått det motbevisat.

Vi får se om jag tillbringar större delen av dagen här i sängen imorgon efter min operation- eller om jag känner mig pigg och är uppe på benen? Jag har två tänder som bråkat med mig länge (som ska ur), och allt sker under narkos -tack och lov. Min älskade Anders finns dessutom vid min sida hela dagen.

Skänk mig gärna en tanke ni med- då jag lider av tandläkarskräck.










Inga kommentarer: