tisdag 24 september 2013

Spolhållaren


Nu har den kommit! Min efterlängtade gamla spolhållare som jag så länge sökt efter, och som jag så -till min stora glädje- till slut hittade hos Katherine. I hennes underbara showroom/butik Fågel Blå.


Detta har varit en av de saker som jag -under en längre tid- har haft en fix idé om att jag bara måste ha, då jag tycker det är så fint att ha stora trådrullar på med gammal spets....


Och nu har jag äntligen en! *MYCKET GLAD*


Jag har faktiskt hittat ÄNNU en sak som jag LÄNGE sökt efter. Den finns ute på tradera, och än så länge leder jag budet...men vi får se hur det slutar. Auktionen går inte ut förrän om ca 2 veckor :( Denna sak har jag VARJE dag - en mycket lång tid- också googlat på, så nu håller jag tummar och tår för att jag vinner auktionen. Och gör jag det, så låter jag er såklart få veta VAD det är -SEN.....

Tusen tack igen snälla Anna-Lena för spolarna! Fick en fråga om VAR den elektriska kandelabern i inlägget nedan finns, och den finns bl a HÄR. NU måste jag rusa på utvecklingssamtal med min minsta.....


Kram Linda



3 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Wow så fin den blev hos dej, och så go och rar du är som nämner mej Tusen Tack, blir så glad!!!!
Önskar dej en fin vecka
Kramar Kathrine

Clara Malvina sa...

Underbar!! :) jag hittade en spolhållare med fast dubbelt så stor som din, uppe på min sambos brors vind i ett uthus! Fatta att jag blev glad när jag bara fick ta den!! :) fin spets hänger det på min med!! Spännande att du med busar på tradera, nyfiken på vad det är ;) kanske bra att jag inte vet för få kanske jag bara med vill ha det hihi
Kram på dig

Anonym sa...

Wow...Riktigt vackert/Kram Kram