söndag 10 februari 2013

Fest med burleskt tema :)


Måste bara visa er vad JAG ska ha på mig på en fest vi blivit bjudna till om ca en månad...Temat är BURLESKT :)



Så jag tänkte ha någon av dessa korsetter ovan (troligtvis den översta), kort kjol, långa handskar, sexiga stockings, lösögonfransar, solfjäder, liten hatt med nät osv..Vad tror ni om det? Kommer ju bli en skithäftig fest rent ut sagt (!) Ni kommer troligtvis INTE få se mig på bild i den utstyrseln, men kanske bättre bilder på attiraljerna -sen? Dessa bilder är lånade från nätet.....Det är förresten en vän som fyller jämnt :)

Längtar...Idag har det blivit en dag i soffan- med all rätt...Men vi ses nog imorgon igen, men då med lite INREDNING hoppas jag ;)




2 kommentarer:

Anonym sa...

Den nedersta är nog min favorit...
Jag kräver dock att du visar en helbild på dig själv innan partyt!!!
Hör av dig!!
Fruniskogen <3

NerbyKatta sa...

Herregud så snygg du kommer att bli!! Å vilken rolig fest det låter som :)
Gubben blir nog överförtjust åxå ;)Fin "fredags-mys-klädsel! Förresten, vad ska han ha på sig??

Ja, en bild vill vi ha!! :)

Kram Katarina.